Home » Služby » Technická podpora

Technická podpora

Poskytujeme servisní a technickou podporu našim zákazníkům v režimu až 24x7x365 v závislosti na platné servisní smlouvě. V případě potřeby řešení technických  problémů kontaktujte naši servisní podporu, která je  dostupná prostřednictvím telefonu, emailu nebo web rozhraní helpdesk systému.

telefon: +420 725 099 602
e-mail: support@pointers.cz
helpdesk: https://helpdesk.pointers.cz:8088

V případě potřeby řešení kritických provozních problémů je doporučeno využívat primárně telefonní podporu a to z důvodu zrychlení celého servisního procesu.


Služby technické podpory lze přizpůsobit individuálním potřebám zákazníků a obvykle zahrnují:

  • Dostupnost a pohotovost v režimu 24x7 nebo 8x5 (případně jiném, dle dohody se zákazníkem)
    • Služby technické podpory v definovaném rozsahu s garantovanou reakční dobou
  • Správu incidentů
    • Odstranění provozních problémů včetně technické analýzy příčiny problémů
  • Rozšířenou výměnu hardware
    • Dodávka, výměna a instalace náhradního zařízení na místě u zákazníka
  • Proaktivní správu systému
    • Zajištění dostupnosti technologie, identifikace provozních problémů a jejich následné odstranění
  • Předplacené konzultace
    • Realizace technických workshopů v pravidelných intervalech, kde bude prezentován stav systému, zhodnocení technické podpory a stav řešení incidentů včetně konzultace možného dalšího rozvoje systému
  • Testování nových vlastností systému
    • Poskytování informací o nových softwarových záplatách, verzích systémů, jejich testování a vyhodnocení přínosu jejich nasazení
  • Update/upgrade systému
    • Instalace schválených a otestovaných systémových záplat a nových verzí systému
  • Udržování provozní dokumentace a reporting
    • Vedení aktuální provozní dokumentace, evidence konfiguračních změn a pravidelný měsíční reporting
 

net.pointers s.r.o. >> Litvínovská 609/3 >> 190 00 >> Praha 9 >> +420 226 531 833 >> info@netprotection.cz